سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سونی هیچ برنامه ای برای راه اندازی مرورگر وب PS5 ندارد:

سونی از رویکرد "صبر کنید و ببینید" استفاده می کند زیرا فکر نمی کند مرورگر وب ضروری است.آیا تا به حال از یک مرورگر وب در کنسول بازی استفاده کرده اید؟ در صورت وجود ، انتظار نداشته باشید که از یکی در PlayStation 5 استفاده کنید ، حداقل در حال حاضر ، سونی قصد ندارد یکی را برای دستگاه جدید خود در دسترس قرار دهد.

همانطور که VG247 گزارش می دهد ، VP Hideaki Nishino ، ارشد ارشد Sony Interactive Entertainment اخیراً در مورد PS5 مصاحبه ای با وب سایت ژاپنی AV Watch انجام داده است. کاربر توییترNibellion آنچه گفته شد ترجمه کرد. هنگامی که از نیشینو در مورد کمبود مرورگر وب برای کنسول جدید س askedال شد ، نیشینو پاسخ داد ، "در حال حاضر ، ما قصد نداریم یک مرورگر وب را در PS5 بگنجانیم ... ما در مورد اینکه آیا مرورگر وب برای یک بازی ضروری است ، شک داریم. به عنوان یک برنامه ، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم. "

به نکته خوبی اشاره کرد. کنسول های بازی بهترین راه برای تعامل با یک مرورگر وب نیستند و یک علامت سوال در مورد تعداد واقعی افراد از آنها وجود دارد. مرورگرها برای به روز نگه داشتن و بسته شدن هرگونه حفره امنیتی به وصله های منظم نیاز دارند ، که مطمئناً دردسری است که سونی می خواهد از آن جلوگیری کند. با رابط کاربری جدید و مجموعه ای گسترده از ویژگی های پشتیبانی از هر بازی در کنسول جدید ، دلیل کمتری نیز وجود دارد که هنگام گیر کردن باید به دنبال وب بگردید. کمکی که شما نیاز دارید احتمالاً از قبل در PS5 موجود است.

نیشینو قطعاً ورود یک مرورگر وب به PS5 در آینده را رد نکرده است ، اما به نظر می رسد برای متقاعد کردن سونی به کنسول مورد نیاز یک مقدار زیادی زمان لازم است.