سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Verizon گوشی هوشمند با مارک یاهو را راه اندازی می کند:

این محصول بخشی از برنامه تلفن همراه یاهو ورایزون است که در ماه مارس آغاز به کار کرد. این محصول 50 دلاری اگرچه مقرون به صرفه است ، همچنین یک گوشی ZTE با پوست دوباره است که از مشخصات پایین رده برخوردار است.

برند یاهو اولین تلفن هوشمند خود را عرضه می کند اما انتظار زیادی نداشته باشید. محصول 50 دلاری یک گوشی ZTE با پوست دوباره است که هم اکنون به رنگ بنفش عرضه می شود.

Verizon ، والدین این شرکت ، تلفن را برای کمک به مشترکان سرویس تلفن همراه با مارک یاهو ، که در ماه مارس وارد شده است ، راه اندازی می کند.

 

این طرح با پرداخت 40 دلار در ماه ، داده ، گفتگو و متن نامحدودی از طریق شبکه 4G Verizon به شما ارائه می دهد. علاوه بر این ، مشترکان به Yahoo Mail Pro ، نسخه بدون تبلیغات سرویس ایمیل که با 1000 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود ، دسترسی پیدا می کنند.

ورایزون در حال پر کردن این سرویس با تلفن مارک یاهو است که امروز از فروش خارج می شود. با این حال ، به نظر می رسد این محصول هیچ تفاوتی با 59 دلار موجود ZTE Blade A3 Prime از طریق سایت یاهو موبایل نداشته باشد. تا آنجا که می توانیم بگوییم ، تنها تفاوت در پوشش بنفش است.

Verizon محصول جدید را به کاربران عمده وب سایت های یاهو که لزوماً به قدرت محاسبه یک تلفن هوشمند پرچمدار گران قیمت نیاز ندارند ، بازاریابی کرده است. این شرکت رابط محصول را به گونه ای تنظیم کرده است که از برنامه های یاهو از پیش نصب شده ، از جمله یاهو نیوز ، یاهو اسپرت و یاهو فاینس استفاده شده است که برای اجرای سریع سخت افزار بهینه سازی شده اند. همچنین مالکان به ایمیل Yahoo Mail Pro برای ایمیل بدون تبلیغ دسترسی رایگان خواهند داشت.

قیمت 50 دلاری نیز با بودجه مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت. با این حال ، مشخصات گوشی بسیار ارزان قیمت است. این سخت افزار با یک نمایشگر 5.45 اینچی 720p ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو ، 2 گیگابایت رم و تنها 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

این تلفن همچنین هرگز 5G ساخته نشده است. سرویس تلفن همراه یاهو هم اکنون اتصال 5G را ارائه نمی دهد. از طرف مثبت ، تلفن مارک یاهو دارای اسلات کارت microSD با حداکثر 2 ترابایت حافظه ، جک هدفون و حسگر اثر انگشت نصب شده در عقب است. 

اگر از تلفن موجود خود راضی هستید ، همچنان می توانید به سرویس تلفن همراه یاهو بپیوندید. این برند ابزاری برای سازگاری برای بررسی اینکه تلفن شما در شبکه Verizon کار می کند ارائه می دهد. همچنین می توانید برای طرح خدمات یاهو یک گوشی جدید خریداری کنید.

شرکت مخابراتی اضافه کرد: "اواخر امسال ، شبکه سراسری 5G Verizon همچنین با تمام برنامه های Yahoo Mobile و دستگاه های سازگار شامل خواهد شد.