سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل در حال توسعه مودم آیفون است

اپل تلاش خود را برای ایجاد هرچه بیشتر مولفه در داخل می تواند ادامه دهد.اپل در اواسط تغییر تراشه های Intel به ARM برای سخت افزار Mac خود است ، اما iDevices را فراموش نکرده است و ظاهراً اکنون در حال کار برای جایگزینی مودم های تلفن همراه شخص ثالثی است که به آن اعتماد می کند و یک گزینه جایگزین طراحی شده توسط Apple است.

همانطور که بلومبرگ گزارش داد ، اخبار کار اپل بر روی مودم خود از طریق جانی سروجی ، معاون ارشد فناوری سخت افزار اپل منتشر شد. در طول جلسه شهرداری با کارمندان اپل ، سروجی گفت: "ما امسال اولین مودم سلولی داخلی خود را آغاز کردیم که یک انتقال مهم استراتژیک دیگر را امکان پذیر می کند ... سرمایه گذاری های طولانی مدت استراتژیک از این دست بخش مهمی برای امکان پذیر کردن ما است. محصولات و اطمینان از اینکه ما یک خط لوله غنی از فن آوری های نوآورانه برای آینده خود داریم. "

این نباید تعجب آور باشد ، نه تنها به این دلیل که اپل به تولید اجزای داخلی ادامه می دهد ، بلکه به دلیل اینکه سال گذشته با خرید تجارت مودم 5G اینتل ، هدف تولید مودم مشخص شد. در حال حاضر ، اپل برای مودم های آیفون خود به کوالکام متکی است و آیفون 12 از کوالکام X55 5G استفاده می کند.

در همین حال ، انتظار می رود مودم جدید X60 کوالکام در قلب تلفن های 2021 باشد ، اما آیا این شامل آیفون بعدی است؟ به نظر می رسد اگر اپل امسال فقط روی طراحی مودم شروع به کار کند. همچنین ، اپل پرونده های قضایی خود را حل و فصل و توافق نامه تهیه چیپست چند ساله را با Qualcomm در سال 2019 امضا کرد. این زمان لازم را برای تکمیل مودم خود بدون ایجاد اختلال در راه اندازی سالانه آیفون به اپل ارائه می دهد.