سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهار اصل اساسی برای توسعه بزرگ نرم افزار

ما OutSystems را تقریباً 20 سال پیش با مأموریتی شروع کردیم که امروز به اندازه روز اول ما مهم است. ما می خواهیم هر شرکتی بتواند از طریق قدرت نرم افزار نوآوری کند. برای اکثر سازمان ها ، چالش های مشابهی که در آن زمان با آن روبرو بودیم امروز نیز صادق هستند: ایجاد برنامه های کلاس سازمانی بسیار سخت است ، تعداد توسعه دهندگان بسیار اندک است و فضای کسب و کار سریعتر از نرم افزار و سیستم هایی است که مشتریان روی آن حساب می کنند.

نوآوری که OutSystems ارائه می دهد ، امروز بیشتر مورد توجه است ، زیرا انتظارات مصرف کننده از تجارب عالی افزایش می یابد و تغییرات تکنولوژیکی و اختلال اقتصادی شتاب می گیرد. خوب ، عالی چه شکلی است؟ ما به چند اصل اساسی فکر می کنیم:

1. شما باید تمایز ایجاد کنید:

 

برخی از نرم افزارهای معمول مورد نیاز برای اجرای سازمان شما را می توان "خارج از قفسه" از شرکت های SaaS تهیه کرد. آن پیشنهادات اساساً برای هر مشتری یکسان است ، بنابراین گرچه آنها قابلیت های اساسی را ارائه می دهند ، اما هر یک از رقبای شما از قابلیت های اساسی یکسانی برخوردار هستند. مهمترین نرم افزار برای سازمان شما باید متفاوت باشد ، بنابراین باید ساخته شود. تنها راه ایجاد نوآوری واقعی ، بصیرت و استعدادی است که فقط در زمینه خود شما پیدا می شود - از طرف مشتریان ، تیم و شرکای شما.

2. شما باید از تیمی که دارید بهترین بهره را ببرید:

حتی اگر شما یک تیم از توسعه دهندگان با استعداد و با انگیزه دارید ، احتمالاً به نظر می رسد تیم شما هرگز به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند پیشرفت کند. حقیقت این است که حتی نخبگان دره سیلیکون نمی توانند توسعه دهندگان کافی را استخدام کنند ، بنابراین مشکل کمبود استعداد نیست - مشکل این است که توسعه سنتی نیاز به تمرکز بیش از حد بر کارهای معمولی ، عجیب و تکراری دارد. ماموریت ما این است که با بهره وری چشمگیر از تیم خود ، بتوانید از تیم خود بیشترین بهره را ببرید. ما نه تنها تلاش می کنیم تا توسعه دهندگان را با بهره وری بیشتر ، بلکه بستری را طراحی کرده ایم که کل چرخه عمر برنامه را تسریع می کند ، اطمینان حاصل شود که بهره وری همه در پروژه های دیجیتال افزایش می یابد.

3. سرعت تکرار شما مهمتر از سرعت اختراع شماست:

جستجوی یک ایده جدید کافی نیست. با شروع گوگل که به کارمندان اجازه می دهد 20? از وقت خود را به ایده های جدید اختصاص دهند ، نوآوران بزرگ تلاش نکرده اند که سازمان دقیق برای توسعه جدید اعمال کنند. مبتکران بزرگ ، به جای تلاش برای تکمیل ایده ، باعث شکوفایی بسیاری از ایده های جدید شده اند. همانطور که آنها ایده های جدیدی را پیدا می کنند که قابل اجرا هستند ، سپس با تعاملات و بازخورد واقعی کاربران ، به سرعت و به طور م thoseثر آن ایده ها را تکرار و بهبود می بخشند.

4. دیوارهای بین تیم ها باید سقوط کنند:

قبلاً اینگونه بود که توسعه دهندگان در یک جامعه کار می کردند ، تیم های ops در یک جامعه دیگر کار می کردند ، و افراد تجار باید دراز باشند. برای اینکه واقعاً تغییر معنی دار سریع اتفاق بیفتد ، سازمان ها تیم ها و مهارت ها را با هم مخلوط می کنند تا سریع فکر خود را تعریف ، توسعه و آزمایش کنند.

OutSystems از این اصول اساسی برای توسعه یک رویکرد منحصر به فرد مبتنی بر سه مفهوم متصل استفاده می کند - برنامه ها باید سریع ساخته شوند ، درست ساخته شوند و برای آینده ساخته شوند. ساخت سریع برنامه ها برای رقابت پذیری بسیار مهم است و هر جنبه ای از OutSystems برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت سریع و کارآمد راه حل های نرم افزاری کامل و جذاب با بهره وری بالا و رویکرد توسعه بصری طراحی شده است.

اما سریع به تنهایی کافی نیست - شما باید بتوانید چیزها را به روش درست بسازید. در قلب پلت فرم OutSystems ابزارها و خدمات یکپارچه ای وجود دارد که برنامه های مدرن و سازگار با درجه ایمنی ، انعطاف پذیری ، آماده سازی ابری و ساخت در مقیاس را تضمین می کنند.

سرانجام ، بسیار مهم است که برنامه ها برای آینده ساخته شوند و OutSystems به مشتریان کمک می کند تا برنامه های مدرنی را ارائه دهند که قادر به پیشرفت سریع جهان پیرامون شما ، مدل کسب و کار و تیم شما باشند. OutSystems با ترکیبی قوی از خدمات پلتفرم پیچیده ، هوش مصنوعی ، ابزارهای بصری برای طراحی و برنامه نویسی ، و معماری اساسی که امکان معرفی مداوم ویژگی ها و قابلیت ها را فراهم می کند ، برای مدیریت تغییرات طراحی شده است.

ما در پرتغال عبارتی داریم ، "afinal de contas" که تقریباً به "وقتی همه کارها تمام شود" ترجمه می شود. در نهایت ، نتایج مهم هستند و ما همیشه بر این بوده ایم که به مشتریان خود کمک کنیم تا نتیجه بگیرند. وقتی می بینیم مشتریان ما با پلتفرم OutSystems چه می کنند ، در مورد آنچه که تیم های جاه طلب با سیستم عامل های مناسب کار می کنند بیشتر هیجان زده می شویم. ما بر روی بهره وری جدی برای تیم های توسعه دهنده ساخت برنامه های جدی تمرکز کرده ایم و این باعث می شود کمی متفاوت باشیم. از ابتدا ، ما منحصراً بر این مأموریت متمرکز بوده ایم و از اعتبار سنجی رویکرد خود و فرصتی که پیش رو داریم هیجان زده خواهیم شد.