سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وان پلاس ردیاب تناسب اندام 35 دلاری را راه اندازی می کند

ممکن است ارزان باشد اما OnePlus Band هنوز نوید دهنده دوام باتری 14 روزه و چندین گزینه ردیابی سلامتی است.پیگیری تناسب اندام شما لازم نیست گران باشد و OnePlus با اولین ردیاب تناسب اندام خود که حدود 35 دلار قیمت دارد ، این موضوع را ثابت می کند. این کمتر از هزینه یک باند جدید برای ساعت اپل است.

همانطور که The Verge گزارش داد ، وان پلاس در 13 ژانویه ابتدا گروه OnePlus Band را در هند راه اندازی می کند ، اما در حال حاضر خبری از انتشار گسترده آن نیست. با پرداخت هزینه بسیار اندک ، وان پلاس یک ردیاب تناسب اندام با دوام باتری 14 روزه ، مقاومت در برابر آب 5ATM و IP68 و طراحی باند دو رنگ ارائه می دهد. این ضربان قلب شما را کنترل می کند و نظارت مستمر بر میزان اشباع اکسیژن خون را ارائه می دهد. همانطور که انتظار داشتید ، از تناسب اندام و الگوی خواب کلی شما نیز پیگیری می کند.

این باند در رنگ های مشکی ، سرمه ای یا خاکستری نارنگی موجود است و وزن آن فقط 22.6 گرم است. صفحه نمایش لمسی یک صفحه 2.97 اینچی AMOLED با وضوح 126 در 294 پیکسل و روشنایی قابل تنظیم است. و همچنین حسگر اکسیژن خون و ضربان قلب ، ردیاب شامل یک شتاب سنج سه محوره و ژیروسکوپ است و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. شارژ با استفاده از یک دانگل USB نوع سیمی انجام می شود.

طیف وسیعی از حالت های ورزشی از جمله اجرای فضای باز ، اجرای داخل سالن ، اجرای چربی سوزی ، پیاده روی در فضای باز ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، مربی بیضوی ، دستگاه قایقرانی ، کریکت ، بدمینتون ، شنای استخر ، یوگا و آموزش رایگان ارائه خواهد شد. همچنین می توان از باند برای دریافت اعلان پیام و تماس و همچنین کنترل پخش موسیقی ، نقش زنگ ساعت ، کرونومتر ، تایمر و کنترل شاتر دوربین استفاده کرد.

با قیمت 35 دلار ، باند OnePlus مطمئناً محبوب خواهد بود ، اما مشتریان بالقوه باید به خاطر داشته باشند که این گوشی فقط در زمان راه اندازی با اندروید 6.0 و بالاتر کار خواهد کرد. سازگاری با سیستم عامل iOS بعداً ارائه می شود ، اما هنوز تاریخ انتشار تأیید نشده ای وجود ندارد. هر آنچه برای استفاده از ردیاب نیاز دارید در جعبه موجود است (از جمله دانگل شارژ).