سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مایکروسافت برنامه بازیابی فایل Windows را راه اندازی کرد:

یک ابزار پیشرفته خط فرمان برای بازیابی پرونده ها در سیستم های فایل NTFS ، FAT ، exFAT و ReFS.به طور تصادفی حذف یک پرونده در ویندوز فقط برای یافتن آن نمی توان از سطل زباله بازیافت بازیابی شد ، معمولاً منجر به جستجوی Google برای "نرم افزار بازیابی فایل" می شود. مایکروسافت تصمیم گرفته است با راه اندازی یک برنامه با نام Windows File Recovery ، راه حل شخص اول را برای ما ارائه دهد.

همانطور که ZDNet گزارش می دهد ، برنامه بازیابی فایل ویندوز اکنون از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس است. این یک برنامه خط فرمان Win32 است که به عنوان راه حلی برای بازیابی اطلاعات شخصی که ممکن است به طور تصادفی حذف شده باشد ، توصیف شده است ، شاید در حین پاک کردن یک هارد. با لیست بندی های JPEG ، PDF ، PNG ، MPEG ، پرونده های Office ، MP3 ، MP4 ، و فایلهای ZIP ، می توانید اکثر انواع پرونده ها را بازیابی کنید ، اما می افزاید: "و بیشتر". این دستگاه با درایوهای سخت ، درایوهای حالت جامد و کارتهای حافظه کار خواهد کرد ، با پشتیبانی از سیستم های پرونده NTFS ، FAT ، exFat و ReFS گنجانده شده است. بنابراین بیشتر تنظیمات ویندوز 10 را اجرا می کند.

تنها نیاز سیستم به نیاز به اجرای ویندوز 10 نسخه 19041.0 یا بالاتر است ، با پشتیبانی از معماری به x86 ، x64 ، ARM و ARM64. راهنما در مورد نحوه استفاده از این ابزار را می توان در وب سایت پشتیبانی مایکروسافت یافت ، که با توجه به اینکه در تلاش برای بازیابی پرونده های خود ، دستورات را تایپ می کنید ، یک منبع ضروری است.اگرچه مطمئناً این ابزاری برای مبتدیان نیست ، در صورتی که بدترین اتفاق رخ دهد و یک پرونده حذف شود ناخواسته یک پرونده بدست می آید ، خوشایند است. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این نیست که منتظر بمانید پس از فهمیدن پرونده یا پرونده ها از آن استفاده کنید. همانطور که مایکروسافت در اسناد ذکر کرده است ، "اگر می خواهید شانس بازیابی یک فایل را افزایش دهید ، از کامپیوتر خود به حداقل برده یا خودداری کنید. در سیستم پرونده ویندوز ، فضای استفاده شده توسط یک پرونده حذف شده به عنوان فضای آزاد مشخص شده است ، این بدان معنی است که داده های پرونده هنوز هم می توانند وجود داشته باشند و بازیابی شوند. اما هر گونه استفاده از رایانه شما می تواند پرونده هایی ایجاد کند که ممکن است در هر زمان بیش از حد این فضای آزاد را بنویسد. "