سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 موردی که در گوشی های هوشمند بعدی اپل می خواهیم:

انتظار می رود که اپل آیفون 12 را در رویداد "Hi، Speed" روز سه شنبه به نمایش بگذارد. آنچه در اینجا امیدواریم شامل این موارد باشد.رویداد آیفون 12 اپل بر روی ماست. انتظار می رود کوپرتینو در ساعت 13 از طریق نمایش مجازی از تلفن های هوشمند نسل جدید خود رونمایی کند. ET در 13 اکتبر

اپل به طور معمول جدیدترین آیفون های خود را در ماه سپتامبر منتشر می کند ، اما همه گیر شدن آن را مجبور می کند چند هفته راه اندازی را عقب بکشد و ابتدا اپل واچ سری 6 و آیپد های جدید را به بازار عرضه کند ، بدون اینکه iOS 14 و iPadOS 14 را ذکر کنیم. برنامه عرضه ، احتمالاً ما می توانیم آیفون های جدید را پیش از این سفارش دهیم و تا پایان ماه در دسترس داشته باشیم. چند شایعه حاکی از آن است که پیش خرید مدل های آیفون 12 پرو تا ماه نوامبر به تأخیر می افتد و در همان ماه عرضه می شود ، اما برای جزئیات کامل باید تا فردا منتظر بمانیم.

تا آن زمان ، در اینجا چیزی است که امیدواریم اپل به تلفن هوشمند خود اضافه کند.

فناوری 5G:

اپل تمایل دارد قبل از افزودن ویژگی های مرسوم ، مد روز به دستگاه گل سرسبد خود ، رویکرد "صبر کنید و ببینید" را به کار گیرد. بنابراین در حالی که دیگر سازندگان گوشی های هوشمند در طول سال گذشته ، با یا بدون طیف موجود یا سخت افزار برجسته ارتقا یافته ، مشغول تهیه تلفن های 5G بوده اند ، اپل در برابر آن مقاومت کرده است.

اکنون که شرکت های مخابراتی بی سیم در حال تقویت شبکه های 5G خود هستند ، به نظر می رسد زمان خوبی برای اپل است که بتواند آیفونی را عرضه کند که از این فناوری استفاده می کند. و کوپرتینو آماده به نظر می رسد. عنوان اصلی رویداد سه شنبه "سلام ، سرعت" است و همانطور که ساسا سگان از PCMag در اوایل سال جاری توضیح داد ، برنامه کلیپ های اپل در iOS 14 توسعه دهندگان را برای دنیای 5G آماده می کند که در آن داده های محلی و ابری غیرقابل تشخیص هستند.

شکاف باریک تر:

اپل با آیفون X در سال 2017 یک "درجه" به سری خود اضافه کرد و دکمه Home و Touch ID را برای دوربین TrueDepth و Face ID خاموش کرد. اما علیرغم برخی نگرانی های اولیه ، به نظر می رسید تعداد کمی از مردم مخالف هستند و این شکاف بسیار رایج شد.

هنوز هم ، من می خواهم ببینم که بریدگی کوچک و نازک تر می شود ، یا حداقل برای اینکه اطلاعات بیشتری در بالای آیفون 12 نمایش داده شود ، اصلاح می شود. دسترسی به مرکز کنترل فقط برای دیدن میزان "زندگی" آیفون 12 من باقی مانده است.

مسکن عقب آلومینیوم یا فولاد:

شایعات کنونی یک محفظه بیرونی برای آنتن های آیفون 12 ساخته شده از آلومینیوم برای آیفون های سطح 12 و 12 مکس و فولاد برای آیفون 12 پرو و ??پرو مکس است.

من می خواهم ببینم که کل بدنه شیشه ای عقب با آلومینیوم یا فولاد تعویض شده است تا ظاهری صنعتی تری به دستگاه ببخشد. من محفظه شیشه ای عقب را در چندین گوشی آیفون جایگزین کرده ام و این کار آسانی نیست. رفتن به یک محفظه فلزی در عقب باعث ایجاد تفاوت در ظاهر کلی می شود و در عین حال خشن تر است.

مسکن عقب مغناطیسی:

اگر اپل بخواهد به خواسته های من پاسخ دهد و به محفظه عقب فلز اضافه کند ، یکی دیگر از ویژگی های لیست آرزوها که می تواند به راحتی محقق شود ، مغناطیسی بودن محفظه عقب (یا حداقل بخشی) است.

به این ترتیب ، سازندگان قاب آیفون 12 نیازی نیست که یک قطعه فلزی کوچک روی قاب مورد استفاده کنند ، بنابراین به اندازه کلی و عمده آیفون 12 اضافه می شود. در عوض ، کاربران می توانند هنگام نصب / اتصال به آن ، آیفون را به صورت مغناطیسی در جای خود قفل کنند آیفون را در اتومبیل خود قرار دهید یا به میز تحریر عمودی بروید.

پورت USB-C:

حتی اگر بیشتر شایعات و درزهایی که من مشاهده کرده ام به پورت Lightning سنتی اشاره دارد ، یک مورد شخصی از لیست علاقه مندی ها این است که "Band-Aid را پاره کنید" و USB-C را به آیفون 12 اضافه کنید. از آنجا که iPad Pro و MacBooks با پورت های USB-C حمل می شوند ، منطقی است که اپل روند صنعت را دنبال کند و با USB-C در آیفون های خود نیز به جلو حرکت کند.

من مطمئن هستم که سازندگان لوازم جانبی برای جایگزین کردن همه محصولات فعلی Lightning مجبور به تقلا هستند ، اما من فکر می کنم USB-C یک نتیجه قبلی است. اپل گلوله ای را برای حذف جک 3.5 میلی متری از آیفون گاز گرفت ، بنابراین نمی توان گفت که با اتصال Lightning همان کار را نخواهد کرد.

شارژ دستگاه روی دستگاه:

یکی دیگر از ویژگی های "صبر کنید و ببینید" که اپل ظاهراً از ارائه در iPhone خودداری کرده است ، توانایی شارژ دستگاه های دیگر برای آن است که در حال حاضر در برخی از تلفن های هوشمند سامسونگ و هواوی موجود است. آیفون های جدید از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند ، اما شارژ معکوس نمایش داده نمی شود.

خوب است که اگر در حین حرکت هستم ، می توانم AirPods یا Apple Watch خود را به سرعت و با قرار دادن آنها در پشت (فلزی و مغناطیسی) آیفون 12 خود ، دوباره شارژ کنم. اگر بتوانم همزمان آیفون 12 و دستگاه دیگری را تغییر دهم ، باید تعداد کابلهایی را به همراه داشته باشم. اگر هنگام رفتن ، می توانم سریعاً AirPods یا Apple Watch خود را دوباره شارژ کنم حس خوبی خواهد بود قرار دادن آنها در پشت (فلزی و مغناطیسی) آیفون 12 من. همچنین اگر بتوانم همزمان آیفون 12 و دستگاه دیگری را تغییر دهم ، میزان کابلهایی که باید حمل کنم نیز کاهش می یابد.